RFID SHOPPER PATH TRACKING

RFIDNGSHOPPER PATH TRACKING umožnuje anonymní sledováni pohybu velkého počtu (desítky tisíc) zákazníků po prodejně (kam chodí, zastavují se, nakupují, „horké a chladné“ oblasti prodejny) včetně vývoje v čase (v průběhu dne/týdne i v rámci celého měsíce).

Tento přístup mapuje přirozené nákupní chování (bez externích vlivů), poskytuje robustní representativní vzorky pro kvantifikaci výsledků a umožnuje napojení nákupních cest zákazníků na další zdroje dat (transakční data a/nebo data z dotazování na prodejně).

Výstupy z RFIDNGSHOPPER PATH TRACKING umožnují řetězcům i dodavatelům:

  • OPTIMALIZOVAT uspořádaní (layout) prodejny;
  • IDENTIFIKOVAT „horké a chladné“ oblasti“podle návštěvnosti na prodejně;
  • MAPOVAT nejtypičtější nákupní trasy;
  • MĚŘIT výkony produktů, značek a kategorií;
  • OPTIMALIZOVAT návaznost sortimentů;
  • IDENTIFIKOVAT bariéry, které brání přístupu ke zboží;
  • IDENTIFIKOVAT optimální místa pro druhotné umístění;
  • POZNAT příležitosti pro společné vystavení produktů z různých kategorií (cross-category);
  • OPTIMALIZOVAT uspořádání modulů regálů.

Zavoláme Vám

Zanechte nám zde svůj vzkaz a kontakt
a my vám zavoláme zpět.