Retail market tracking

Retail market tracking

informace o trhu dostupné ještě dnes

Sledujeme trendy nákupního chování a obchodu. Klíčová data o trhu a nakupujících jsou dostupná v řadě volně prodejných studií včetně zpětných vývojových dat.

Vývoj nákupního chování a trendy obchodu:

  • Trendy trhu / tvrdá data o českém obchodě
  • Transakční data z tradičního obchodu (prodeje, promoce, analýza košů)
  • Vývoj nákupních zvyklostí a nákupního myšlení
  • Bariéry a motivace k nákupu
  • Věrnost a spokojenost nakupujících
  • Segmentace nakupujících / profily cílových skupin
  • Pozice a image řetězců / silné a slabé stránky obchodníků
  • Kategorie v distribučních kanálech očima nakupujících
  • Nákupní mise a nákupní koš
  • Sezónní nákupy / Vánoce

Segmenty:

  • Potraviny / široký sortiment, Drogerie a kosmetika, Nábytek, Hobby / DIY, Elektro, Oděvy a obuv, Nákupní centra, Čerpací stanice, E-shopping, Lékárny, Pet food, aj.

V čem je naše nabídka jiná:

  • Dlouhodobé trendy: data od 90 let
  • Benchmarky: srovnání mezinárodní, mezi řetězci, formáty, kategoriemi
  • Portfolio: přes 20 studií pro různá témata a tržní segmenty
  • Mezinárodní studie SHOPPING MONITOR mapuje nákupní zvyklosti a preference v 11 zemích regionu
  • Zkušenosti a tým: 20 let shopper&retail výzkumu, desítky klientů (obchod, výrobci, finanční instituce), stovky projektů

Zavoláme Vám

Zanechte nám zde svůj vzkaz a kontakt
a my vám zavoláme zpět.